Řeč je samozřejmě o reklamě, jak jste jistě pochopili. Všude ve světě kolem nás to žije plakáty, videi, skrytými reklamami ve filmech, nabídkami v obchodech, slevovými akcemi a dalším a dalším a dalším.
Celý vtip celého tohoto snažení je zaujmout.
Zaujměte a získejte si srdce zákazníka v okamžiku, kdy vaše reklama přitahuje lidi prodáváte vůni, jen nejlepší prodavači vůně se mohou stát nejlepšími prodejci.
Náš svět je ale bezesporu materiálním místem a ať budete schopni jakkoli dokonale prodávat vůni musíte nakonec stejně dodat i ten párek s rohlíkem.
A to nejen tak obyčejný párek, ale musíte splnit očekávání zákazníka tak, aby se k vám chtěl vrátit a znovu si ho dát a poté přijde vaše příležitost nabídnout mu hořčici a vydělat zdánlivě na čemsi zbytečném a druhotném.
Protože hořčice jako služba navíc vám vynese peníze, které by samotný párek vynést nedokázal.
Nakonec se samotný párek může stát nedůležitým, jelikož tím hlavním, co budete vyrábět a prodávat bude hořčice.
Zapomeneme na to, co přináší pozornost
Avšak, pokud se přestaneme zaměřovat na prodej párku a začneme tíhnout jen k hořčici, může nastat problém, jelikož my prodáváme vůni párku, a tak se stane, že zákazník nedostane to, co mu reklama slibovala, bude nespokojený a odejde.
Každý nespokojený zákazník odradí dalších deset potencionálních zákazníků.
Proto pokud měníte výrobek musíte změnit i reklamu, nesmíte použít jednu reklamu na různé druhy výrobků, protože to má velikou vypovídající hodnotu pro zákazníka zajímajícího se o to, co bude kupovat.
Reklama a nesplněná očekávání
To, co se stává velice často je, že reklama slibuje něco, co od výrobku nedostanete, a to vytváří zlou krev. Další chybou je vytvořit reklamu na kterou zareaguje mnoho lidí a pak nebýt schopen dodat slíbený produkt ve slíbenou dobu. A velmi podhodnotit výrobek v reklamě a poté dodat o mnoho lepší kus také není nejlepší dlouhodobý prodejní strategie.